Moda uliczna



     Emocje związane z obroną dyplomu już opadły, przyszedł więc czas na refleksję. Długo zastanawiałem się jaki temat poruszę w mojej pracy. W końcu doszedłem do wniosku, że najrozsądniej będzie sfotografować to, co jest mi najbliższe. Wybrałem więc temat o nazwie: Moda uliczna. 

   Efekt mojej ponad rocznej pracy uwieczniłem w albumie, którego produkcją zajęła się firma Saal Digital. Miałem styczność z foto-albumami różnych firm, jednak ten od Saal Digital zdecydowanie wyróżnia się na tle konkurencji znakomitą jakością wydruku.Program do projektowania książki jest łatwy w obsłudze i posiada wiele narzędzi projektowych. Szczególnie spodobała mi się funkcja rozciągania fotografii na drugą stronę bez niekorzystnych przycięć. Saal Digital oferuje książki w różnych formatach, matowe bądź błyszczące. Dla swojego albumu wybrałem format A4, matowy papier i twardą oprawkę. Wybór uważam za jak najbardziej trafiony. Książka prezentuje się naprawdę niesamowicie. W LINKU można dokładnie zapoznać się z projektem.   

   Wracając jednak do samego projektu chciałbym podziękować wszystkim, którzy razem ze mną go tworzyli. Szczególne podziękowania kieruję do mojej cudownej przyjaciółki i modelki Amilak, która pozowała, pomagała, inspirowała, a nawet wpadła na pomysł, by przejechać pół Polski, aby wspierać mnie w dniu obrony dyplomu. Taki przyjaciel to prawdziwy skarb! Dziękuję! <3 <3 <3

   Na zakończenie tej jakże refleksyjnej wypowiedzi dodam, że całkiem przyjemnie tworzyło się ten projekt, jednak fotografia daje ogromne możliwości i chciałbym teraz spróbować czegoś bardziej kreatywnego. Jeszcze nie wiem co to będzie. ;)

                                                                                                                                                          















Komentarze